Урок 1
Урок 2
Урок 3
Урок 4
Урок 5
Підручник §4, ст. 21-23.
Урок 6
Підручник §5, ст. 24-27.
Урок 7
Урок 8
Урок 9
Інструктаж з БЖД. Практична робота №2. Розв'язування задач на обчислення в середовищі табличного процесора.
Урок 10
Підручник §9, ст. 52-55.
Урок 11
Підручник ст. 56
Урок 12
Підручник §10, ст. 58-62
Урок 13
Підручник ст. 62
Урок 14
Підручник §11, ст. 65-69
Урок 15
Підручник §12, ст. 69-73
Урок 16
Підручник §13, ст. 73-80
Урок 17
Підручник §14, ст. 81-85
Урок 18
Урок 19
Урок 20
Підручник §15, ст. 91-99
Урок 43
Списки у Python. Задача 1. (зареєструватися на сайті Дист Освіта)
Урок 46
Урок 47
Урок 49
Урок 50
Інструктаж з БЖД. Двовимірний масив даних.Тест
Підручник
Вправа 38 (Лазарус, потрібно попередньо встановити на комп'ютері за посиланням)
Масиви у Пайтон (Пайтон, можна виконати он лайн, відкривши посилання)
Урок 51
Інструктаж з БЖД. Опрацювання двовимірних масивів даних.
Тест
Підручник ст. 217-222, п. 39
Вправа 39 (Лазарус)
Найбільший елемент (Пайтон)
Урок 52
Практична робота 13. Складання і виконання алгоритму пошуку значень у таблиці в навчальному середовищі програмування
Тест
Підручник ст. 222-224, п. 39
Практична робота 13(Лазарус)
Елементи та їх номери (Пайтон)
Урок 53
Інструктаж з БЖД. Розв’язування компетентнісних задач.
Тест
Підручник ст. 227-230, п. 40
Тема 1. Інформаційні технології в суспільстві.
Створіть документ із посиланнями, коротким описом та скріншотами освітніх сайтів та/або навчально-розвивальних комп’ютерних програм, тренажерів, ігор тощо.
Урок 54
Інструктаж з БЖД. Розробка та тестування програмного рішення
Тест2
Підручник ст. 227-230, п. 40
Урок 55
Інструктаж з БЖД. Розв’язування компетентнісних задач.
Підручник ст. 227-230, п. 40
Тест
Тема 3. Комп’ютерна графіка. Створіть GIF-анімацію із 3–4 кадрів.
Урок 56
Інструктаж з БЖД. Розв’язування компетентнісних задач.
Підручник ст. 227-230, п. 40
Тема 4. Комп’ютерні презентації.
Створіть інтерактивну презентацію психологічного, навчального або професійного тесту. Слайди презентації повинні містити питання з відповідями — гіперпосиланнями на інші слайди, об’єднані певним алгоритмом. Залежно від відповідей користувач повинен отримувати той чи інший результат, передбачений тестом.
Урок 57
Інструктаж з БЖД. Розв’язування компетентнісних задач.
Підручник ст. 227-230, п. 40
Тема 5. Комп’ютерні публікації.
Розробіть інформаційний бюлетень натему «Наша подорож», оформивши його 2–3 фотографіями, малюнками, виконаними власноруч, і текстовим наповненням про одну з екскурсій вашого класу
Урок 58
Інструктаж з БЖД. Розв’язування компетентнісних задач.
Презентація до уроку
Підручник ст. 227-230, п. 40
Тема 6. Створення персонального навчального середовища. Сплануйте сайт на довільну тему. За допомогою додатка Google Sites або іншого онлайн-конструктора розробіть власний сайт, який міститиме кілька змістовних сторінок із посиланнями на інші інтернет-ресурси.
Урок 59
Інструктаж з БЖД. Розв’язування компетентнісних задач.
Презентація до уроку
Підручник ст. 227-230, п. 40
Тема 7. Основи інформаційної безпеки. Розробіть тест із 5–7 питань на тему, пов’язану з інформаційною безпекою. Питання та/або відповіді повинні містити малюнки, зроблені власноруч. Користуючись додатком Google Форми, реалізуйте тест і проведіть онлайн-опитування однокласників.
Урок 60
Інструктаж з БЖД. Розв’язування компетентнісних задач.
Презентація до уроку
Підручник ст. 227-230, п. 40
Тема 8. Комп’ютерне моделювання. Дослідіть комп’ютерну модель формування загальної вантажопідйомності згідно з умовою: «Транспортна компанія має можливість придбати не більш ніж 19 тритонних вантажівок і не більш ніж 17 п’ятитонних. Відпускна ціна тритонної вантажівки — 400 тис. грн, п’ятитонної — 500 тис. грн. Компанія може виділити для придбання вантажівок 14,1 млн грн. Скільки потрібно придбати автомашин, щоб їх загальна вантажопідйомність була максимальною?».(Зразок)
Урок 61
Інструктаж з БЖД. Вибір теми проекту. Визначення проблеми, теми та завдань проекту; розподіл ролей і планування колективної діяльності.
Презентація до уроку
Підручник ст. 231-234, п. 41
Проект 1. Обчислення з різними типами даних Предметно-змістовна область: інформатика. Тип проекту: дослідницький та навчально-пізнавальний. Мета: створити програму та дослідити залежність швидкості комп’ютерних розрахунків від типу числових змінних. Ключове питання: як тип змінних впливає на швидкість комп’ютерних розрахунків. Тематичні питання • Які типи числових змінних існують у середовищі Lazarus? • Коли доцільно зважати на алгоритми і типи даних для зменшення часу розрахунку (сортування, обчислень тощо)? Форма подання результатів: електронні таблиці та діаграми, презентація, навчальні комп’ютерні програми.(Типи змінних)
Урок 62
Інструктаж з БЖД. Добір засобів опрацювання даних. Добір засобів подання результатів навчального проекту.
Презентація до уроку
Підручник ст. 231-234, п. 41
Проект 2. Хостинг Предметно-змістовна область: інформатика, інтернет-технології. Тип проекту: інформаційний. Мета: дослідити можливість створення сайтів за допомогою онлайнконструкторів та створити рейтинг українських хостинг-провайдерів. Ключове питання: які українські хостинг-провайдери найбільш придатні для розробки сайтів вебмайстрами-початківцями. Тематичні питання • Як виглядає рейтинг світових хостинг-провайдерів? • Які існують CMS? Форма подання результатів: електронні таблиці та діаграми, презентація, сайти.(Хостинг)
Урок 63
Інструктаж з БЖД. Виконання колективного навчального проекту.
Презентація до уроку
Підручник ст. 231-234, п. 41
Проект 3. Google-додатки Предметно-змістовна область: інформатика, інтернет-технології Веб 2.0. Тип проекту: дослідницький. Мета: дослідити можливості Google-додатків. Ключове питання: які Google-додатки можуть стати в пригоді учню. Тематичні питання • Які Google-додатки допомагають колективному опрацюванню інформації? • Які Google-додатки дають змогу користувачеві розважитись? Форма подання результатів: презентація; відеоматеріали.
Урок 64
Інструктаж з БЖД. Виконання колективного навчального проекту.
Презентація до уроку
Підручник ст. 231-234, п. 41
Проект 3. Google-додатки Предметно-змістовна область: інформатика, інтернет-технології Веб 2.0. Тип проекту: дослідницький. Мета: дослідити можливості Google-додатків. Ключове питання: які Google-додатки можуть стати в пригоді учню. Тематичні питання • Які Google-додатки допомагають колективному опрацюванню інформації? • Які Google-додатки дають змогу користувачеві розважитись? Форма подання результатів: презентація; відеоматеріали.
Тест
Урок 65
Інструктаж з БЖД. Виконання колективного навчального проекту.
Презентація до уроку
Підручник ст. 231-234, п. 41
Навчальний проект з інформатики для учнів 9 класу на тему "Інтернет - це ресурси для допитливих чи павутиння для довірливих?"
Тест
Урок 66
Інструктаж з БЖД. Виконання колективного навчального проекту.
Презентація до уроку
Підручник ст. 231-234, п. 41
Проект "Випускний альбом" 9 клас
Тест
Урок 67
Інструктаж з БЖД. Виконання колективного навчального проекту.
Презентація до уроку
Підручник ст. 231-234, п. 41
Проект "Випускний альбом" 9 клас
Тест
Урок 68
Інструктаж з БЖД. Виконання колективного навчального проекту.
Презентація до уроку
Підручник ст. 231-234, п. 41
Проект "Випускний альбом" 9 клас
Тест
Урок 69
Інструктаж з БЖД. Захист колективного навчального проекту.
Презентація до уроку
Підручник ст. 231-234, п. 41
Проект "Випускний альбом" 9 клас
Тест
Підручник ст. 227-230, п. 40
Урок 55
Інструктаж з БЖД. Розв’язування компетентнісних задач.
Підручник ст. 227-230, п. 40
Тест
Тема 3. Комп’ютерна графіка. Створіть GIF-анімацію із 3–4 кадрів.
Урок 56
Інструктаж з БЖД. Розв’язування компетентнісних задач.
Підручник ст. 227-230, п. 40
Тема 4. Комп’ютерні презентації.
Створіть інтерактивну презентацію психологічного, навчального або професійного тесту. Слайди презентації повинні містити питання з відповідями — гіперпосиланнями на інші слайди, об’єднані певним алгоритмом. Залежно від відповідей користувач повинен отримувати той чи інший результат, передбачений тестом.
Урок 57
Інструктаж з БЖД. Розв’язування компетентнісних задач.
Підручник ст. 227-230, п. 40
Тема 5. Комп’ютерні публікації.
Розробіть інформаційний бюлетень натему «Наша подорож», оформивши його 2–3 фотографіями, малюнками, виконаними власноруч, і текстовим наповненням про одну з екскурсій вашого класу
Урок 58
Інструктаж з БЖД. Розв’язування компетентнісних задач.
Презентація до уроку
Підручник ст. 227-230, п. 40
Тема 6. Створення персонального навчального середовища. Сплануйте сайт на довільну тему. За допомогою додатка Google Sites або іншого онлайн-конструктора розробіть власний сайт, який міститиме кілька змістовних сторінок із посиланнями на інші інтернет-ресурси.
Урок 59
Інструктаж з БЖД. Розв’язування компетентнісних задач.
Презентація до уроку
Підручник ст. 227-230, п. 40
Тема 7. Основи інформаційної безпеки. Розробіть тест із 5–7 питань на тему, пов’язану з інформаційною безпекою. Питання та/або відповіді повинні містити малюнки, зроблені власноруч. Користуючись додатком Google Форми, реалізуйте тест і проведіть онлайн-опитування однокласників.
Урок 60
Інструктаж з БЖД. Розв’язування компетентнісних задач.
Презентація до уроку
Підручник ст. 227-230, п. 40
Тема 8. Комп’ютерне моделювання. Дослідіть комп’ютерну модель формування загальної вантажопідйомності згідно з умовою: «Транспортна компанія має можливість придбати не більш ніж 19 тритонних вантажівок і не більш ніж 17 п’ятитонних. Відпускна ціна тритонної вантажівки — 400 тис. грн, п’ятитонної — 500 тис. грн. Компанія може виділити для придбання вантажівок 14,1 млн грн. Скільки потрібно придбати автомашин, щоб їх загальна вантажопідйомність була максимальною?».(Зразок)
Урок 61
Інструктаж з БЖД. Вибір теми проекту. Визначення проблеми, теми та завдань проекту; розподіл ролей і планування колективної діяльності.
Презентація до уроку
Підручник ст. 231-234, п. 41
Проект 1. Обчислення з різними типами даних Предметно-змістовна область: інформатика. Тип проекту: дослідницький та навчально-пізнавальний. Мета: створити програму та дослідити залежність швидкості комп’ютерних розрахунків від типу числових змінних. Ключове питання: як тип змінних впливає на швидкість комп’ютерних розрахунків. Тематичні питання • Які типи числових змінних існують у середовищі Lazarus? • Коли доцільно зважати на алгоритми і типи даних для зменшення часу розрахунку (сортування, обчислень тощо)? Форма подання результатів: електронні таблиці та діаграми, презентація, навчальні комп’ютерні програми.(Типи змінних)
Урок 62
Інструктаж з БЖД. Добір засобів опрацювання даних. Добір засобів подання результатів навчального проекту.
Презентація до уроку
Підручник ст. 231-234, п. 41
Проект 2. Хостинг Предметно-змістовна область: інформатика, інтернет-технології. Тип проекту: інформаційний. Мета: дослідити можливість створення сайтів за допомогою онлайнконструкторів та створити рейтинг українських хостинг-провайдерів. Ключове питання: які українські хостинг-провайдери найбільш придатні для розробки сайтів вебмайстрами-початківцями. Тематичні питання • Як виглядає рейтинг світових хостинг-провайдерів? • Які існують CMS? Форма подання результатів: електронні таблиці та діаграми, презентація, сайти.(Хостинг)
Урок 63
Інструктаж з БЖД. Виконання колективного навчального проекту.
Презентація до уроку
Підручник ст. 231-234, п. 41
Проект 3. Google-додатки Предметно-змістовна область: інформатика, інтернет-технології Веб 2.0. Тип проекту: дослідницький. Мета: дослідити можливості Google-додатків. Ключове питання: які Google-додатки можуть стати в пригоді учню. Тематичні питання • Які Google-додатки допомагають колективному опрацюванню інформації? • Які Google-додатки дають змогу користувачеві розважитись? Форма подання результатів: презентація; відеоматеріали.
Урок 64
Інструктаж з БЖД. Виконання колективного навчального проекту.
Презентація до уроку
Підручник ст. 231-234, п. 41
Проект 3. Google-додатки Предметно-змістовна область: інформатика, інтернет-технології Веб 2.0. Тип проекту: дослідницький. Мета: дослідити можливості Google-додатків. Ключове питання: які Google-додатки можуть стати в пригоді учню. Тематичні питання • Які Google-додатки допомагають колективному опрацюванню інформації? • Які Google-додатки дають змогу користувачеві розважитись? Форма подання результатів: презентація; відеоматеріали.
Тест
Урок 65
Інструктаж з БЖД. Виконання колективного навчального проекту.
Презентація до уроку
Підручник ст. 231-234, п. 41
Навчальний проект з інформатики для учнів 9 класу на тему "Інтернет - це ресурси для допитливих чи павутиння для довірливих?"
Тест
Урок 66
Інструктаж з БЖД. Виконання колективного навчального проекту.
Презентація до уроку
Підручник ст. 231-234, п. 41
Проект "Випускний альбом" 9 клас
Тест
Урок 67
Інструктаж з БЖД. Виконання колективного навчального проекту.
Презентація до уроку
Підручник ст. 231-234, п. 41
Проект "Випускний альбом" 9 клас
Тест
Урок 68
Інструктаж з БЖД. Виконання колективного навчального проекту.
Презентація до уроку
Підручник ст. 231-234, п. 41
Проект "Випускний альбом" 9 клас
Тест
Урок 69
Інструктаж з БЖД. Захист колективного навчального проекту.
Презентація до уроку
Підручник ст. 231-234, п. 41
Проект "Випускний альбом" 9 клас
Тест
Урок 70
Повторення ісистематизація навчального матеріалу
Презентація до уроку
Підручник ст. 231-234, п. 41
Тест
Повторення ісистематизація навчального матеріалу
Презентація до уроку
Підручник ст. 231-234, п. 41
Тест
Немає коментарів:
Дописати коментар